lång tisdag

Åh, vilken lååång dag jag har. Klockan är inte ens fem men det känns som att hon är typ åtta. Jag och Stina var på gymmet vid halv sju imorse för att köra morgonträning innan vi begav oss till Caroline för att bli bjudna på en mysig frukost innan hon stack iväg till Vingåker och jobbet. Då åkte vi och köpte hårfärg till mitt barr som behövde en justering och trots andnöden när jag tog bort handduken och såg att jag var orangehårig så blev det bra när jag fönade håret och la det i rätt bena. Nu är jag blondie igen.
 
Jag och Andrea tog en lunch och en shoppingrunda på stan sedan... Fortfarande mätt och sjukt trött så jag tror det blir en p-nap innan jag (kanske) sticker till gymmet och kör ett kvällspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0