hell to the yes

Halloj! Sitter typ och grinar för att jag har sån träningsvärk i magen... Haha. Inte direkt, men typ. Gjorde så många magövningar att jag tappade räkningen i förrgår men det gör inte så mycket då jag efter inte ens en vecka redan känner skillnad på mina magmuskler! Hell to the yes. Annars då? Har precis vart igång och städat upp lite i rummet plus rensat smyckeslådan. Blir lika förvånad varje gång att jag har så mycket smycken. Jag är sån som köper hundra grejer av en sak jag vill ha. Vill jag ha smala ringar, då köper jag typ hundra smala ringar, vill jag ha armband... Osv. Ska hoppa in i duschen nu och sen får vi se vad som händer! Ska sticka iväg och träna senare i alla fall... Ha en bra dag, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0