want some more abs

Tjabba! Kom typ precis ut ur duschen. Var på gymmet i cirkus två timmar tror jag... Helt sjukt hur skönt det var idag! Ni vet när kroppen är villig på ALLT och man kan köra 100% heeela passet ut, så hade jag idag. Underbart! Sitter i köket i alla fall och väntar på att mamma ska komma hem med tonfisk. Jag ska göra en tonfiskröra ala Cattis Nilsson och käka med ett gäng salladsblad, gurka, paprika osv.... Så jävla gott.
 
Jag har i hela mitt liv typ haft en rätt smal och nätt midja och nu börjar jag äntligen få lite muskler på magen, dock är det mest under brösten som det syns. Vill bli av med lite underhudsfett och få till de nedre magmusklerna också. Men jag är på G... That's for sure / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0