tisdag

Hej kompisar! Sitter och försöker vänja mig med min klocka som jag fick i julklapp. Den är för liten när jag har ett spänne och förstor när jag ha två, men snubben i affären rekomenderade att ha den förstor, så då kör vi på det då! Var uppe rätt tidigt imorse och drog och tränade vid nio-halv tio. Sen dess har jag rivit ut och in på min garderob i hopp om att jag kanske har glömt bort en snygg liten festblåsa även fast jag mycket väl vet att jag inte har det. Ska på Finest Awards imorgon och därav klädproblemet.
 
Ska till Maja och rota i hennes kläder om ett tag, packa väskan och sedan ta mig till tåget som ska få ta mig till huvudstaden och där står förhoppningsvis Felicia och möter upp mig. Åh så mysigt det ska bli!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0