stockholmsbo

Hej! Igår vaknade jag med en huvudvärk som var lika tung som den värsta bakfyllan ni kan tänka er. Antar att det beror på att jag är lite halvkrasslig och det var fullt fart i Stockholm hela dagen i fredags, vi kom inte hem förrän sent på kvällen då vi åkte lite fel i lite för mörkt och i lite för dimmigt. Var i alla fall hemma hela dagen och låg i sängen tills på kvällen då det var familytime. Brorsan kom över och så käka vi tacos, försökte lära mamma hur sin nya Iphone fungerar och sånt där.
 
Lägenheten i Stockholm blev jag posetivt överraskad över och jag tror att det kommer bli hur bra som helst med lite nya möbler, gardiner och andra små touchar. I början av november blir jag och Felicia stockholmsbor :D
 
Jag och min vän Julianna. Happy times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0