blow that whistle, baby

Hejsan! Nu har jag bockat av den hittills jobbigaste undersökningen under min utredning. Fick tillbringa ett dygn på Örebro Sjukhus där jag skulle ligga i en säng mestadels av tiden med 35 elektroder inkopplade i mig, var rätt trassligt men det fungerade fint. Det jag skulle göra var att sova hela natten med dessa sladdar, sen dagen efter vara vaken två timmar - sova tjugo minuter - vara vaken två timmar - sova tjugo minuter osv. Somnade fyra av fem gånger, så det gjorde jag bra. Kom hem igårkväll och hur utslagen/flottig/död jag än var så var det bara att hoppa in i duschen och svida om till något ordentligt innan jag, Caroline och Maja tog ett par glas vin +drog till Harrys en sväng. Bra kväll.... Idag har jag vart hos min moster och trixat med min balklänning vi syr upp och mått lite för illa för att göra något annat, kommer fortsätta att göra ingenting tills jag slocknar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0