blessed

Grejen är att jag fortfarande får gåshud, spratter i kroppen och gud vet vad när jag tänker tillbaka på i lördags när vi stod mitt i folkhavet och mådde så jävla bra åt Tim Bergling. Det var mäktigt och så jävla kul och fett och bäst och jag vill dit igen. Nu! Vill känna den där kicken igen när han kom ut på scen, bokar snart Deadmau5 till andra juni tror jag. Någon som är på?! Anyhow... Fick inte mycket sömn den här helgen så imorse när jag skulle iväg till skolan började jag böla för att jag var så trött. SKOLTRÖTT på RIKTIGT efter tolv år och jag bryr mig knappt om jag får den där lilla anmärkningen att jag är 10 minuter försen, börjar plugga natten innan prov och redovisningar och jag blir nöjd när jag får ett G? 2 cool 4 school. Not.

Kommentarer
Postat av: stinafina heheeh

vi bokar imorn!!!!!

2012-03-05 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0