midsommarhelg

Hej! Haft världens bästa midsommar. Efter lite stress och 23 minuter åt helt fel håll så hamnade vi hemma hos Olle i Ölmetorp där folket väntade. Vi åt midsommarlunch i solen, lekte lekar, dansade i logen, grillade, shotade och drack massa gott! Jag somnade gott på en luftmadrass, men vaknade med typ ryggskott och köldskador på golvet på morgonen. Haha grejer! Vi åkte hem skapligt och jag käkade en pizzabit innan jag intog min säng och sov några timmar. Hängde med Maja, Felicia och Stina på kvällen, vi käkade gott och kollade på film! Nu ska jag sätta igång och packa till Peace and Love nästa vecka och om någon timma ska vi se om vi har alla delar och om vi överhuvudtaget kommer att få upp vårat monstertält, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0