helgen

Tjääännare! Läget? Jag blev så frustrerad sen förra inlägget så har inte kikat in här på ett tag. Och vad har hänt? Jo, det har vart helg. I fredags hamnade jag på Puls i norrköping med ett gäng busskompisar och jag landade inte här hemma i sängen förrän vid halv fem på morgonen med Cattis som sovpartner. Fick inte många timmars sömn utan, men vaknade och mådde oförskämt bra. Stannade hemma hela lördagen, fick lite gäster och vi käkade världens godaste kräftsoppa innan jag bänkade mig framför Melodifestivalen. Heja Loreen och Dead by April!! Idag har jag intagit kinamat för halva svenska befolkningen med 20 andra matvrak för att fira min fina mormor som fyller år idag. Annars har jag lirat Bingolotto med ett par tjajor! Standard.

Kommentarer
Postat av: jullis

men hur snygg äruuu? :D KOM ON

2012-02-08 @ 16:31:04
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0