last day of 2012

Hey you. Jag drog till jobbet igårkväll och bockade av några trötta och flummiga timmar med Anna innan jag kom hem och däckade rätt snabbt i sängen. Vaknade upp med halsont idag igen, men med världens bästa humör, så jag och William har gått på högvarv nu på morgonen och ställt till det lite för min städande mamma som ska ha fest ikväll. Haha. Ska ta en treo nu för att bli väck med det halsonda och bli lite piggare sen blir det en dusch! Ska träffa tjejerna kl 14 för att inhandla en trerätters middag till ikväll. En middag är det enda vi har planerat och sedan får vi se vart kvällen leder oss. Spännande! Ha världens bästa kväll och gott nytt år ♥
 
Bilder från förra nyår, i Åtvidaberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0