klädnoja

Hösten är här, yiha. Gick till jobbet imorse klockan halv åtta och kom dit lika blöt som en hund... Varför man nu gör den jämförelsen. Efter jobbet gick jag och tittade på Maja och gänget när de kämpade med flytten(fikade), jag gick mest runt och kikade in nya lyan... Tyckte att jag jobbat tillräckligt för idag!
 
Annars då? Typ en gång om året, om ens det, så får jag för mig att jag ska städa och rensa garderoben... Slutar alltid med att jag aldrig slänger/ger bort något för "det här kommer jag nog vilja använda någon gång" även fast jag hade plagget när jag var 13-14 år. Men i år ska jag göra mer plats för en ny höstgarderob(shoppa på torsdag woho!!) så vänninor, hojta om ni vill komma och kolla igenom skrothögen av kläder, ligger endel godingar där i också faktiskt.
 
Fördel: Man hittar bortglömda nygamla kläder, typ som den här kjolen (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0