turn the tide


Hej kompisar! Fan livet rullar på bra nu alltså. Jag är nyss fyllda arton, jag umgås med med mina pangvänner, festar, min tunga har blivit bra mycket bättre och jag är nygaddad! Bokade en tid för ett tag sedan så åkte till Oxelösund med Catten och Emma idag vid två och kom nyss hem med tatuering nummer två. Så nöjd!

Imorgon har jag distansdag och jag ska troligtvis vara hundvakt. Utöver det blir det plugg och sedan träffa pappa.

Firade mina 18år litegrann med en utgång på Harrys i fredags.
Moas toksköna 18års firande i lördags.
På söndagen blev det släktkalas och brorsan-mys innan jag gick på långprommis med Maja och Felicia. Samma sak på måndagen då det var studiedag, tog en två timmars-promenad och sedan myste jag och Maja med dip, gruka, morötter, idol osv osv osv. Bra dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0