studentfirande


Igår var en bra dag och jag mådde gott hela tiden! Världens mest fina släkt skulle jag tippa på. Åkte i alla fall till Uppsala tidigt som sagt och hade sällskap av lillebrorsan i baksätet, vi åt Tom and Jerry kex och hade det bra hela vägen.

När vi kom fram kollade vi på när Ellinor kom ut ur slottet, det grattades och kramades och sedan kollade vi på när alla drog iväg på sina flak. Om jag blev avundsjuk när det stog massa studenter, hoppandes och tjoandes till hög musik på en massa flak? Japp! Höll på att krypa ur skinnet. Längtar jag till nästa år? Japp, så inåt!

Sedan drog alla hem till Sussie och Becke och gänget för att umgås och käka massa gött! Allt som allt: Bra dag!!!




Kommentarer
Postat av: Rosita

Ååh härligt! Ta vara på tredje året, verkligen. Det bästa året i ens liv typ. Låter säkert jättegammal nu, men så är det. Ta vara på det! :)

2011-06-02 @ 23:12:52
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0