smile


Hej! Sitter med ett leende på läpparna för att jag har och har haft det så bra. Nöjd!! De senaste två dagarna i huvudstaden har vart mer än grymma och vi har hunnit med shopping, gott käk, umgåtts med saknade Fellan, hängt med Jakob och Alex lite överallt samt hoppat oss svettiga till Linkin fucking Park! Stört bra live. Stört bra kväll!

Vi tog tåget hem 16.21 idag och var hemma 40 minuter försent... Värsta tågresan i hela mitt liv. Både jag och Caroline satt på helspänn hela tiden, haha. Men det var det värt! Lekte en stund med tjejerna när vi kom hem och nu ligger jag i min säng för att få sööömn. Ska upp och jobba imorgonbitti. Kram!

På Snaps innan Linkin Park:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0