peace and love 2011


Hej!! Haft världens bästa midsommarhelg. Midsommar firade jag och tjejerna hemma hos Jullan innan vi vid nio lite spontant tog bussen till Vingåker och festade med några grabbar. Midsommardagen började vi hos Olsson för att sedan få skjuts till Jakobs stuga utanför Vingåker. Roligaste och skönaste kvällen/morgonen på längeee. Asskön stämmning.

De två senaste dagarna har gått åt planering till Peace and Love. Vi drog till Norrköping imorse för att handla in det sista och hälsa på min pappa litegrann, ikväll packar jag och imorgonbitti vid 06.30 så packar vi in oss i minibussen och hälsar på Borlänge. Det kommer bli fett! Vi hörs om en vecka, ha det gött.


Midsommar




Midsommardagen

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-19 @ 01:00:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0