andra januari två tusen elva


Hej på er! Och gott nytt år. Nyårsafton spenderade jag först hemma hos mig med Caroline, Linnea, Robin, Erik och Oskar. Vi drog sedan vidare för mer party hemma hos August med massa sköna peeps och tolv slaget firade vi nere på stan med kramar, pussar och rädslan av att få en raket i nyllet. Det var fint! Ett givet nattkäk med Caroline och andra hungriga människor, sedan gick vi hem till John och hade frågesport, haha. Kom i säng runt fyra-halv fem och sen dess har jag bara sovit typ. Igår blev det bara pizza och sex filmer på raken. Bra slut och bra start på året! Snart är det sommar.

Idag är jag något rastlös, så jag tänkte ställa mig och baka cupcakes! Choklad och cheesecake frosting ba! Ses.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Härligt nyår! :)

2011-01-02 @ 18:37:38
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0