dag 05 - tio fakta om mig

- Jag älskar musik.

- Jag föredrar myskläder. Vilken dröm att dra och parta i mjukisbyxor. Bekvämt som fan.

- Jag vill gadda mig igen. Har en jättefin i baktanke! Personlig.

- Jag äter tacos varje fredag.

- Jag stampar i golvet när jag blir arg.

- Jag stavas egentligen såhär -> Sara. Men har vart Sarah med H för länge, så det känns tomt utan H:et.

- Jag är världens djurvän. Mår dåligt inombords när jag ser djur på t.ex. AFV som andra skrattar åt. När de sitter fast i ett staket eller när dem sätter fast massa snöbollar i pälsen typ. Inte kul! Tycker synd om djuren på nyår också.

- Jag saknar Fancy.

- Jag har sexton par klackar, varav tre par inte ens är använda.

- Jag gillar älskar vitsås. Parkens är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0