fullspäckad vecka

Hej vänner! Fullspäckad vecka på g. Idag var jag och hälsade på farbror neurolog och nu har jag äntligen några delmål och kan förhoppningsvis snart se ett slut på det vi utreder. Dock är ett delmål ryggmärgsprov och jag är sjukligt nervös inför detta. Men det ska nog gå bra! Dagen är inte slut än utan jag ska snart kila iväg till stan och möta upp Emma, vi ska till Norrköping för julklappshandel och möjligt... något till oss själva också. Resten av veckan ser ut ungefär såhär: Tisdag -Linköping hela dagen! Jobb på East fm, träffa kurreburren Caroline och fika lite och sedan kolla in New Kid på kvällen. Onsdag -Norrköping och jobb med East crewet. Torsdag -Jobb East, sen torsdagsklubben i Linköping med Maja, oj så fett det kommer bli! Fredag -Sista dagen på East och jag lär förmodligen vara sjukt bakis. Helt rätt.... Eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0