slut som människa


Har haft en toknice helg! I fredags drog vi ett gäng tjejer hem till Henrik och umgicks med ett gäng grabbar. Igår vaknade jag efter att ha sovit tre timmar för att locka håret och fixa inför dansuppvisningen... Hängde i tallåsaulan och dansade hela dagen. Sista föreställningen var bäst! Kom hem runt fem-sex och njöt lite av solen innan jag bytte kläder och drog till Maja.. Vi knallade iväg till stan, mötte upp Caroline och sedan tog vi bussen till Vingåker och röjde i en fet lägenhet. Kom in till stan igen runt 1, då drog vi till Julia där vi kickade efterfest med ett skönt gäng... Jag och Maja knallde hem halv fyra-fyra.

Idag har jag ont i hela kroppen efter en helg med typ sex timmars sömn... Men vad gör det om 100år? Har bara legat i sängen och glott på serier, så nu ska jag ut och promenera för att vakna till liv. Hoppas ni också haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0