fett x1000


Händer så feta grejer inom en snar framtid nu och att det är tokfint väder och snudden på sommar utomhus gör allting så mycket skönare, bättre, roligare... Ah, ni fattar. Här näst är det valborg jag ser framemot. Vi är ett stort gäng som ska vara ute hos MoaLee och ha det bra! Käka, göra brasa, lira brännboll och sånt kul.. Sen styr taxibussarna mot stan med en drös ungdomar som fortsätter att festa in första maj. Jullan fyller också!

Imorgon är jag ledig från skolan och ska kila till Heaven or Hell för att fixa till mitt barr(äntligen!!!), ska bli av med utväxten och denna fula urtvättade färg jag har på min skalle just nu. Sen sticker jag och Caroline till Norrköping och softar. NICE!


Charmiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0