long time no see

Lite äldre bild, japp.

Hejhej! Inte vart här inne på ett tag nu kom jag på. Men jag har haft lite annat för mig... Eller nej, det har jag ju faktiskt inte. Har i alla fall hunnit att hänga lite med pappa och brorsorna som firade mig i söndags. Blev en hemlagad, sen, god lunch och en tårtbit med fin sång till efterrätt.

Idag har jag vart med mamma nere på stan för att byta ut ett Thomas Sabo armband till ett lite större, jag har visst inte bebishandleder längre och så har jag köpt lite nödvändiga saker som nya strumpbyxor och nytt smink. Drog till datorkunnig affär och frågade vad det var för fel på min dator och om dem, förhoppningsvis, hade rätt så kommer min dator att fungera som vanligt igen om en till två dagar. Hur bra?! Skitbra.

Nu ska jag ta på mig lite oömmare kläder för att snickra och sätta upp lite svarta hyllor i mitt rum, det är bara vitt där inne nu, ser ut som ett psykrum... Vet inte om det passa mig så bra. Eller, det kanske de gör föresten. Sen ska jag ut på en springtur! ... Ahjuste, har studiedag idag. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0