förhandsvisning


Hej på er! Hade laddat för en lugn kväll framför idol och sånt där igårkväll. Men vid halv sju ungefär så blev jag förfrågad om jag ville hänga med på förhandsvisningen för "Tusen gånger starkare" som Joakim har en roll i och självklart ville jag det. Så jag rev ut hela garderoben för att hitta något som passade dresscoden "premiärfest". Det var jättetrevligt och Joakim var skitduktig!

Idag är det fredag, hur skönt?! Jag har det dock inte så jätteskönt. Ligger hemma med spränghuvudvärk... Har ju haft illamående/huvudvärk hela veckan, men idag lyckades jag knappt kliva upp ur sängen utan att bli helt snurrig. Men några avsnitt av Gossip Girl och lite frukost har hjälpt lite i alla fall. Får se till att bli helt kry till ikväll då jag ska ut på äventyr. Äntligen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh, jag är avis! Var den bra då? :))

2010-09-25 @ 22:56:50
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0