makaroner och köttbullar

Titta, titta... En liten uppdatering av min design. Jag gillar den. Lite skavanker här och där, lite som jag, så det gör inte så mycket. Det är vad jag underhållt mig med den senaste timmen +musik och klagande över min hals. Den gör något så fruktansvärt ont. Inte helt okej. Menmen, nu ska jag käka makaroner och köttbullar med kääätchup och sen ska jag nog ta och plocka undan lite kläder från golvet i mitt rum, tända några ljus as usual och kolla på en film som jag sen ska recensionera på något sätt, en svenska uppgift. Så skönt att det är APU(ska jobba på factory outlets marknadsavd.) tre veckor med start nästa vecka och efter det ett välbehövligt höstlov.

Tre random bilder från en toknice dag i somras på en liten ö;



Kommentarer
Postat av: andrea

awww, jaa den dagen var toknice!

2010-10-05 @ 12:23:27
URL: http://anilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0