the old man and the sea

Tjena heeej! Nu var det ett tag sen jag var här inne igen(två dagar eller nåt, haha). Helgen har i alla fall vart fin! I fredags blev det massa shopping i Örebro på gallerian och IKEA vilket ledde till en massa arbete till mig när vi kom hem. Ruligt! På lördagen blev det lite shopping igen och kvällen spenderade jag hemma hos Caroline, hennes mamma hade lite 40-års kalas, så var där ett tag och sedan drog vi ut och träffa allt möjligt folk. Kallt och jävligt, men det var kul! Idag är det söndag, igen, ska tokplugga idag, så får se om jag hittar på något senare :) Har ni haft en bra helg?

Såhär ser det ut just nu... Den där boken är inget jag rekomenderar, haha;

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaw, älskar skrivbordsunderlägget! Och boken såg ju riktigt intressant ut alltså.....

2010-10-03 @ 20:34:18
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0