julklapps inhandling


Hejfan! Glömde bort bloggen lite i dessa sköna dagar jag har haft. I torsdags var jag och mamma ensamma hemma hela dagen och natten, så vi tände hela huset med ljus, åt Mc Donald's mat och kollade på film. Mysigt. Igår kom jag hem från skolan och toksomnade i några timmar, konstaterade sen att kvällen skulle spenderas hemma. Vilket den gjorde också, i mammas stora säng med idoltittande, godis och dipp med chips. Gött!

Idag är det lördag och jag har precis hoppat ur duschen. Ska fixa till mig lite och sedan styr bilen mot Norrköping för shopping och förhoppningsvis lite julklapps inhandling. Ikväll är tjejerna sugna på utgång och jag med, så vi får se hur det blir med det. Nu ska jag försöka hitta något att klä på mig. Vi hörs sen, kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

snygging! och det lät grymt härligt det där.

2010-11-27 @ 21:40:38
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0