fint väder


Igår; Hade en jättebra dag och en jättebra kväll. Jag invigde helgen med mina vänner, pizza, godis, film, snö i tröjorna och skratt. Josefine, Emma, Julianna, Linnea, Robin, Anton och jag hade en sorts myskväll hemma hos mig.

Idag: Det är lördag idag och det är underbart väder ute. Har dock inte hunnit gjort så mycket mer än att vaknat idag, hehe. Är så sjukt trött, fast jag la mig ju rätt sent igår, så det är la förståeligt. Vet inte vad som händer idag, men det kanske blir en sväng till baggetorp och umgås med fint folk. Annars kommer jag nog ligga hemma och glo på den andra halvan av filmen vi såg på igår, luftslottet som sprängdes, och äta massa onyttigheter. Melodifestivalen ikväll också va? Ja, vi får se hur det blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0