nighty buddies


Tja bloggfan. Sitter just nu med hörlurarna i öronen i mörkret i vardagsrummet, orkar inte riktigt resa mig upp för att tända en lampa eller två. Inte mamma heller verkar det som, hehe. Har haft en helt okej dag idag tycker jag och morgondagen kommer väl se likadan, plus lite godisshoppande tills på torsdagen då jag och klassen +tvåorna tror jag att det var ska på en tripp till norrköping över dagen och avsluta med smultronstället i söderköping, hur gott?! Tänkte stänga ner bloggen för idag nu, så vi hörs imorgonbitti. Kram och kram.

Kommentarer
Postat av: anna

spännande med en liten utflykt :)

2010-06-08 @ 22:34:06
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: joss

är ganska vanligt att man mår dåligt i början av graviditeten men jag hoppas på att det ska gå över snart :)



ha det så trevligt imorgon!

2010-06-09 @ 00:09:44
URL: http://josefinemede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0