tråkig och trött

Lite tidsfördriv såhär på kvällskvisten;

Namn: Sarah Mari Margareta Ankarstrand. Längd: 175cm över marken. Skostorlek: 39/40. Hårfärg: Mer blond än brunett och mer brunett är blond. Önskar du att du bodde någon annastans: Ja verkligen, om jag hade haft samma vänner. Tänker du på självmord: Aldrig. Tycker andra du är attraktiv: You tell me. Använder du droger: Inte direkt, va. Vilka shampoon använder du: Det som finns i duschen. Vilka parfymer använder du: Är rätt parfymlös nu, men senast DKNY. Vad är du rädd för: Är mörkrädd så det heter duga. Gillar du att tvätta: Aldrig gjort det. Gillar du berg- och dalbana: Om jag gör. Gråter du ofta: Ne, inte direkt. Men, man blir ju lite överkänslig då och då. Skrattar du ofta: Det kan jag säga! Hur känner du dig just nu: Rätt sliten och har en viss liten längtan till imorgon. Hur har du mått den senaste tiden: Grymt-jätte-ap-bra!! Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Det har jag nog. Blir du lätt förälskad: Nej, men jag spriiinger in i relationer... Inte alltid så bra. Är du kär i kärleken: Nej. Tror du på ett för alltid: Ja och nej. Är du förälskad just nu: Nej. Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Tillsammans med? Haha ingen. Har du blivit sårad av kärleken: Kan man väl säga. Har du blivit lycklig av kärleken: Kan man väl säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0