hejhallå!

Hej! Shit, idag, satte klockan på 07.00 och 07.04 satt jag på en cykel mot norr. Jag lånade Emmas cykel igårnatt och tyckte det var en jättebra idé, inte lika bra idé sju imorse. Men mamma var snäll och skjutsade hem i mig i alla fall, haha. Gick och la mig i mammas och Thomas säng eftersom att mitt rum ser ut som ett bombnedslag pga renoveringen. Jag slocknade direkt och vaknade nu.

Igår då. Jag gick och mötte upp Caroline för lite häng i stadsparken och kolla på starlight med bl.a. Andrea, Joacim, Cattis och Julianna. Och efter det så drog jag hem och fixade mig rekordsnabbt för att sedan ta mig till ICA och möta upp Emma och Krille och sedan ta oss till Felix som stod för partyt. Hade helt okej kul där :)

Två bilder från igår;


Kommentarer
Postat av: cattis

piggt!

2010-07-22 @ 12:29:57
URL: http://bycat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0