stranden


Hej på er! Sitter och drömmer mig bort lite till sommaren såhär på kvällskvisten. Detta skulle defentivt vara något jag skulle kunna bära till stranden en solig dag. Dock tror jag att en solhatt, stråhatt... Ja, hatt över huvudtaget skulle sitta finare på mitt huvud. Åh, va lite värme skulle jag göra allting så mycket enklare nu! Allting kommer föresten från H&M.

Sen jag kom hem från skolan har jag hunnit med sitta på helspänn och kolla på Wallander - Hämden i soffan, fotat lite till en fotoredovisning som jag skulle hålla imorgon men den blev flyttad(lucky me!), ätit nudlar, pratat med fina personer och umgåtts lite med mamma. En helt okej onsdag alltså!

Torsdag, fredag... Sen är det helg! Lite jobbigt att man kommer sitta hela veckorna och längta till helgerna nu, men det är sånt man får ta. Jag slutar tidigare än vanligt imorgon, så lite positivt är det ju i alla fall. Nu ska jag föra över några bilder till min kamera och sedan är det sängen som gäller. Vi hörs lite imorgon, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: tess

åh ge mej sommar nu!

2010-01-15 @ 10:30:18
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0