nothing special


Hej kompisar! Var ett tag sen... Men inget speciellt har hänt, bara det gamla vanliga - jag vaknar och gör alla morgonrutiner och sedan klockan fem över åtta traskar jag iväg till skolan. Är i skolan och har i princip bara kul med min sjuka, störda, älskade vänner och sedan går jag hem, i snön, förbi barnen som ligger i sin nybyggda snöiglo och pratar med sig själv och förbi barnen som spelar landbandy och skjuter bollar på mig(haha, okej.. Inte bokstavligt talat). När jag kommer hem så sätter jag mig i soffan och kollar på One Tree Hill tills jag somnar. Så spännande är min vardag just nu. Den suger! Jag vill att det ska hända något! Jag blir galen av att bara sitta hemma och inte göra någon nytta! Helgen bjöd dock på lite mer äventyr. Var i Baggetorp i fredags och shakade lite med mina vänner och lördags tog jag och Julianna en middag på American Pizza, vi förflyttade oss sedan till Josefine där vi även var några fler brudar för en film/spel kväll. Söndagen spenderade jag med Julianna hemma hos mig med godis och pizza. Pizza, pizza, godis, godis, chips, chips... Hm, jag som skulle träna som en tok det här året... Men äsch, det kommer!

Jag skulle kunna sitta och skriva i evigheter, men min mamma fyller år idag(Grattis! ♥) och jag ska vara lite social med folket som är här och käka kladdkaka! Vi hörs om ett tag igen. Take Care! Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät som en nice helg ju! Min vardag är minst lika trist just nu.. fy fan :)

2010-01-25 @ 18:45:25
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Freddie

sådär.. värken fick mig att va hemma idag

2010-01-25 @ 18:46:20
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: ida

sv: bra de! joo bara bra här tack! =)

2010-01-25 @ 19:15:42
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Freddie

jag har ständig huvudvärk sen 4 år som blir värre ibland.. som idag...Det är whiplash.

2010-01-25 @ 19:18:24
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0