tisdag

Sådär, nu har jag hittat tillbaka till min säng och min laptop efter en sisådär fyra dagar. Julafton är över för detta år och sakerna jag har fått i julklapp var över förväntan. Fått allt från ett xbox+kinnect, smycken och skor till tavlor, locktänger, pengar och mycket mer. Det där kinnectet gav mig träningsvärk i hela kroppen i tre dagar. En sån där träningsvärk som gör att man inte kan gå utan att det ser ut som man har 97år på kroppen.

Igår när jag var hos pappa i Norrköping passade jag på att dra in till city och kolla in mellandagsrean. Kom hem med allt förutom en nyårsklänning som var målet. Byxor, linnen, underkläder och lite grejer från The Body Store ... Dock var ingenting från rean. Som alltid, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mitt barr och ikväll ska jag träffa vänner! Fint.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Låter som du fått bra julklappar:)

2010-12-30 @ 07:12:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0