update


Hej alla barn! Tog en rätt så bloggfri fredag/lördag. Men nu är jag här igen. I fredags åkte jag, Emma och Krille ut på lite party i vingåker... I skogen. Det var kul faktiskt, riktigt kul. Kom hem runt 2 på natten med diverse drycker i hela håret som inte var så uppskattat dagen efter. Och igår var jag ensam hemma hela dagen. Heeela dagen. Inga pengar på mobilen, hemtelefonen funkade inte... Och runt 10-11 på kvällen började folk skriva på facebook att de hade haft strömavbrott. Skojar inte när jag säger att mitt hjärta satt i halsgropen och pumpade i 120/s... Någon mörkräddare än mig finns det inte. Men runt ett i alla fall, så kom mamma hem och då blev det lugnt.

Idag är det söndag, 8 augusti... Katrineholmsveckan börjar. 10 dagar kvar till skolan börjar. Måste säga att det känns rätt skönt att ha en resa bokad 4 dagar efter att skolan börjat. Grekland ska jag till, ska bli skitkul. Och så är det 4 dagar kvar tills jag och gänget(-emma) sticker upp till stockholm för en massa trevligheter. Denna vecka ser jag framemot som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0