plan three

Hej! Har vart skitseg idag av någon konstig anledning... Kan vara detta väder som är boven. Tror det alltså. Hoppas på lite värme och sol nästa vecka då jag och ett gäng drar upp till stockholm i tre nätter för lite festligheter... Shit, va kul! Längtar!

Jag drog och tränade med Emma ett tag efter powernapen och nu i efterhand känns det jävligt skönt. Åt lite fisk när jag kom hem också... Har jag blivit nyttig? Nej.. Ska ha moffkväll med tjejerna imorgon. Första gången på hur länge som helst som bara vi fem är samlade utan pojkvänner. Mucho uppskattat!

Sitter just nu i sängen, nyduschad och lyssnar på Plan Three... Riktigt sköna såhär på kvällskvisten! Check it out;





Kommentarer
Postat av: Erika

Grymma låtar:)

2010-08-04 @ 09:05:42
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0