måndag/tisdag


Måndag: Klev upp tidigt och var allmänt morgonsur för att sedan bli ännu surare när jag såg att det snöat under natten, men tur var ju att det försvann lika snabbt som det kom. Tog tåget till norrköping med Caroline där vi blev upphämtade av pappa och då åkte vi hemåt till Lindö. Måndagseftermiddagen och kvällen bestod av att gå lite vilse påväg till Hemköp, promenader med busen Björn(hund), tacos, dipp med chips, tv-tittande och mycket skratt. Haha... "jag har aldrig träffat någon som käkar lika mycket som du".

Tisdag: Satte klockan på åtta men gick som vanligt upp någon timma senare pågrund av detta snoozande. Vi började dagen med en promenad vid vattnet med Björn, kollade och blev fascinerade av alla fina hus. När vi kom hem satte vi igång att städa och diska lite.. Okej, mycket. Fan, hur ska jag klara mig när jag flyttar hemifrån?! Men det gick, och det gick bra. Fint sammarbetande. Haha. Vi käkade tacos igen till frukost och sedan tog vi bussen in till city för lite shoppande, kom hem med några påsar. I can show you later, guys.

Klockan fyra kände vi att det tog emot i benen och övriga kroppen(haha, va?) så vi bestämde oss för att åka hem, missade dock första och den rätta bussen, så vi chansade och satte oss på en annan buss som också hette 116 men gick åt andra hållet... Kan säga att vi fick oss en liten guide runt om i norrköping och fick stanna på flygplatsen ett tag, haha. Lite mer än en timma efter så kom vi hem i alla fall, lagom till far min kom hem och jag och Caroline fick åka hem till lilla k-town. Åh, vad jag ska flytta till norrköping efter gymnasiet.

I katrineholm tog jag min chipspåse och gick hem till Emma där det var filmkväll med henne, Julianna, Arvid, tim och Oliver. Sov kvar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0