here we go

Pic; Jag

Sådärja! Nu har jag förflyttat mig två gånger, men nu är jag här för att stanna. För er nya läsare har jag lagt till några gamla inlägg så ni har något att läsa/kolla på. Annars kör vi på som vanligt då! Here we go;

Tisdag idag. Fick en konstig känsla i skolan, typ som att febern bara steg över mig. Jag ska snart gå och ta svinis-sprutan, vore ju lite ironiskt om jag hade fått sjukdomen nu, precis innan sprutan. Men det skulle inte förvåna mig, jag lyckas med allt! Om jag inte mår allt för dåligt efter den där dumma sprutan(hatar dem!!!) så blir det att plugga engelska för hela slanten, har redovising imorgon. Kommer nog att gå bra. Ska fixa lite med bloggen nu. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0