promise

Hej! Börjar bli standard att vara så gott som slut när jag kommer hem från jobbet numera. Igår la jag mig i soffan direkt efter jobbet på skolan och sov i några timmar tills jag vaknade av att jag låg och skakade i fosterställning = Inte van att hålla igång så mycket plus dåligt med mat. Det blev bättre efter en bars jag hade som låg och tog plats i min väska. Imorgon blir det jobbdag 9/10 och sedan hoppas jag att jag får ledigt i alla fall en dag.
 
Så sjukt att man kan gå från jobb lite då och då till jobb hela tiden... Det är jobbigt, men sjukt värt. Cash is king och fan vad jag ska leva i loppan i London om ett par månader. Woho!
 
OCH SÅ SAKNAR JAG ALLA MINA VÄNNOOOR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0