måndag

Hej måndag! Sitter med en sjuuuk träningsvärk i både ben och armar så det ser bokstavligen ut som att jag har något uppkört där bak när jag går. Felicia körde slut på mig i lördags med ett bodypump pass EFTER att jag hade kört 80 minuter på cross/springmaskinen. Plus att jag jobbade kväll på kvällen och drog ut och dansade för första gången sen nyår efter det så jag är riktigt mör idag kan jag säga.
 
Igår låg jag och sov mestadels av dagen tills Andrea räddade upp bakisdagen och bjöd oss på en brakmiddag, trerätters. Sedan brände jag 100 spänn i sjön när jag inte vann något på bingon. Shit happens.

Kommentarer
Postat av: cattis

80 min? TOKIG!

2013-01-28 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0