hello blondie

Wazzzaaaap!! Såhär har jag sett ut idag förutom de töntiga minerna och inte har jag haft händerna sådär fult heller. Trotsade kylan gjorde jag också då jag endast bar shorts/strumpbyxor och tjocktröja/skinnjacka, men inte avled jag för det. Jag och Andrea röjde stan igen, dock en snabbare visit denna gång. Jag köpte sista presenten till mamma och så handlade jag lite yoghurt, frukt, celsius osv på Ica. Vi fick med oss lunch hem också och medans andrea högg in på sin kyckling så surplade jag på min tomatsoppa. Assmidig och asgod! In i micron i 2 minuter bara.
 
Nu ska jag slå in min mors presenter och sedan hoppa in i duschen. Hörs och ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0