snicksnack

Note to self: Färga aldrig håret mörkt igen, du passar inte i det. Det får bära eller brista tänkte jag när jag färgade håret själv och hemma idag. Efter två försök(och lite trotsgråt) med att få igenom alla slingor i hättan märkte mamma mina frustrerande suckar och stamp i golven så hon tog över och satt i en timma och drog ur slingor medans jag dog av smärta. Otroligt håröm... Hade rena rama turen så jag är varken fläckig, randig eller orange nu. Hade jag blivit det så hade jag bara sagt att jag går all in på halloweenkostymen till på lördag. Ska vara något slags kattdjur. Eller nåt.
 
Ikväll har jag tränat, spa:at med mig själv(bastu, bubbelbad, ansiktsmask osv), käkat middag i sängen och soooftat. Ska fortsätta med det. Vi hörs peeps. Här är resultatet på håret, fast med igfilter:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0