Halmstad

Hej kompisar! Long time no see. I helgen var nästan hela gänget nere i Halmstad och hälsade på vår vän Cattis som flyttat dit och börjat plugga. Vi festade, hängde på stan, träffa nytt folk, kramades och myste. Lagom tills vi skulle åka hem blev det andra världskriget i min hals och sen dess har jag typ legat i sängen och tyckt synd om mig själv.
 
Igårkväll var första gången jag lämnade huset sen i söndagskväll. Jag mötte upp Felicia på bion, vi kollade på Hamilton och sedan satte vi oss på Sultans och snacka om... Allt typ. Sjukt kul att vi troligen blir sambos inom en månad. Äntligen börjar det hända saker! Har sökt en högskola också. Håll tummarna.
 
Ockuperade hela Cattis vardagsrum.

Kommentarer
Postat av: Cattis

hjärtan!

2012-10-03 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0