diamonds

 
I bilen påväg hem efter en tripp till Eskilstuna i onsdags bestämde vi oss för att dra ut dansa lite på kvällen, det resulterade att jag låg i sängen hela dagen igår med ett huvud som skrek alvedoooooon. Men jag fick snällt dra mig upp på kvällen för att sticka till fina Felicia(blivande sambo, woho) och fira henne. 19 barre, fett... Hon fick en roadtrip till Oxelösund och Boda Borg av oss. Hur kul? haha :D
 
Annars då? Jag ska sticka till jobbet och jobba ett mördarpass snart och när jag kommer hem lär jag antagligen däcka i sängen first thing. Imorgon ska vi till Nyköping på Halloweenfest och efter ett jobbpass på söndag blir jag så gott som stockholmare... På halvtid, nu i början i alla fall. Spännande!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0