gifts from my family

Halloj! Idag är huvudet lättare och jag snyter inte skallen av mig var femte minut... Nu har jag skalat av det till varje halvtimme.Typ, haha. Utnyttjar treons effekt extra idag och har städat upp i rummet lite, vart Diesels vapendragare och fotat mina julklappar. Tror jag fick med allt, blir glad för allt men i år tror jag att jag hade vart extra snäll... Fick även en jacka, som jag dock ska lämna tillbaka, och cash.
 
En stor golvlampa jag pekat på varje gång jag och mamma vart i affärern. Två ljuslyktor, har en till likadan, men den är kvar på ballen i Stockholm. Och fyra glas till min EVA SOLO samling. Nu har jag tio stycken glas och en kanna. Superfint! :)
 
Min nyårsklänning, glittrig och kort. Från Asos! En jättegullig armlänk där det står "Angels exist - you are one of them". En silvrig klocka jag önskat mig länge, min favoritparfym och en tre månaders prenumeration på Glossybox.
 
Tofflor och en massa dusch/kroppkrämer. I den vita tuben befinner sig himlen till huden, haha. Den är bäst! Jag får alltid vintereksem på mina armar och händer och denna tog bort det på två nätter. BÄSTA!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0