nervositet, körkort, skor osv...

Hej! Herregud, den senaste veckan har jag levt på spänning, nervositet och förväntan. Förra torsdagen klarade jag teoriprovet och i tisdags uppköringen... Förstår ni känslan? All nervositet bara släppte. För att fira körkortet litegrann tog jag med mig Maja och Felicia till Norrköping igår för att shoppa loss. Kom bl.a. hem med de underbara skorna på bilden... Det stod mellan dessa och ett par andra med det första jag sa när jag knappt satt på mig ena skon var "OH MY GOD, de här måste jag ha!!!". Och så fick det bli! Gick på kalas senare på kvällen och blev lite uppvaktad jag med, fick min första bil(leksak dock) och välbehövda pengar i fickan.

Kommentarer
Postat av: cattegatt

jävlaaaar vad snygga!!!

2012-04-26 @ 18:18:11
Postat av: LIENE

Vilka snygga skor!

2012-05-08 @ 15:39:53
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0