mike's

Hej! Trots att Mange Makers endast spelade i sisådär 10-15 minuter(inte mig emot) så var det skitkul i lördags. Lyckades bli trampad till blåmärken och sår på mina fötter, men vad gör det... Haha. Vi började hemma hos Melcher och sedan gick vi rakt över gatan och hängde med handbollsgrabbar innan vi ringde en taxi som skulle ta oss till Mike's. Avslutade kvällen med makaroner och köttfärssås +ligga i tre stycken i en som det kändes då alldeles för liten soffa. Idag multitaskar jag då jag varvar skolarbeten med praktikuppgifter och bilkörning. Ska snart sätta mig och köra mamma till sjukhuset och sedan ska jag leta present till pappa som fyller år idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0