de stod att du var snygg, men du var ful

Fredags, roligaste kvällen på länge. Käkade finmiddag och drack gott hemma hos Felicia innan vi åkte ner till Harrys. Stod längst fram på Rosenström och blev knuffad till blåmärken och ont i hela kroppen av massa svettiga katrineholmare, men det var det värt för fan vad kul de va. Han rockade! Sen dansade vi vidare till sköna hits med sköna människor, asbra kväll. Lördags, trasig som fan och mamma väcker mig kl 0900 för att vi ska åka till Norrköping. Mysdag i Ingelsta och jag har äntligen köpt en vinterjacka. Laddade upp med två xbox spel också för den ultimata tv-spels kvällen och favvosoppan som middag, men vid kl 2000 tröttnade jag så jag slängde på mig något som låg på golvet och trampade iväg till Julia för fest. Rolig kväll och jag smög in här hemma vid 0400 ungefär. Söndag, ligger i min säng och har gjort det hela dagen. Lirat lite Tomb Raider och tyckt synd om mig själv för att jag har något så fruktansvärt ont i mina armar, glömmer bort det på kvällarna och får ta smällen dagen efter. Förstår inte hur jag ska kunna jobba ikväll, 17-22.15. Hejaheja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0