tjofan

Jag och min fiiiina Julianna igårkväll.

Godmorgon! Firade in långhelgen med att skippa GI-dieten helt för en dag och sitta och käka godis i stadsparken med Caroline och Linnea i vårvärmen, grymt bra. På kvällen bestämde vi oss för att ha lite kul så vid sju ungefär befann jag mig hemma hos Caroline med mina fina tjejer Emma och Julianna... Där fortsatte vi godis/chipsätandet och hade rätt kul som vanligt. Sen tog vi en sväng till stan för att se vad den hade att erbjuda, inge att klappa händerna för men hade en helt okej kväll.

Idag är det i alla fall torsdag for your information och jag har precis ätit/druckit en smoothie till frukost. Eftersom vi är lediga idag ska jag och mamma moffa lite, dock naturgodis, nötter och så vidare... Rätt fint alltså. Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

thihi jja han e gullig! :D allt bra ? ;D

2010-05-13 @ 13:23:29
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0