Hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer

Tjafan. Gissa vad jag göööör? Kollar på OC, japp. Är dock inte det ända jag har gjort idag utan har hunnit med att städa upp i rummet lite och dragit en vända med damsugaren. Klapp på axeln Sarah!! Hickat som en tok har jag gjort idag btw, helt galet.. Hickar nu också. Börjar man på morgonen är det kört. Ser väl ut såhär på ett ungefär eller nåt när jag har hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer :) ;

Nu ska jag fortsätta kolla på OC och käka nötmixen mamma slängde in till mig nyss... GÖTTANS!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha O.C. är ett beroende!

Kollade igenom alla säsonger tre gånger sammanlagt under hela förra året, he he

2010-05-27 @ 21:37:52
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0