toppenhumör, va


Godmorgon världen, vilken uuuunderbar dag, säg vart går färden, var åker vi idag.... Lalala (8) Har precis vaknat och är på toppenhumör, va. Solen skiner och snön smälter på bra. Snart kan man se hela gräsmattan här hemma, gött.

Mamma har köpt hem färskt bröd och baguettröra så det ska jag göra i ordning till frukost nu och sedan blir det en dusch och lite fix för att sedan ta mig ner till stan. Ska köpa hårfärg... Jag står inte ut längre. Jag lovade mig själv att inte göra någonting alls med håret tills sommaren, men utväxten och den fula, urtvättade färgen går mig på nerverna alltså, inte kul att kolla sig i spegeln, hehe. Och så passar det ju bra att färga idag då jag blev medbjuden på att vara modell för en dag av Josefine imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Tack för tipset, ska kolla det sen :D

2010-03-20 @ 12:03:46
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0