huttrar och skakar

Godkväll bloggen. Jag sitter i min säng och huttrar och skakar tänder. Så sjukt kallt här hemma! Idag har jag inte gjort så mycket mer än att suttit och kollat på kläder på internet, kollat ännu lite mer på Harry Potter and the half blood prince och pimpat min vägg med lite fler foton. Inte mycket mer kommer att hända heller då jag ska gå coh borsta gaddarna nu och sedan lägga mig i sängen och kolla på ett nytt avsnitt av One Tree Hill. Sen ligger jag nog och sussar, ganska tidigt trots att jag har sovmorgon imorgon. Hur skönt?

Nej hörni, min fot har somnat så måste upp nu, vi hörs antingen senare eller imorgon. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag med, hon klär sig bara så snyggt :D

2009-11-30 @ 22:56:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0